Kızlar 8 aydır tam çekiyorum lanet hastalığı geçmiyor bir türlü hap içmeme rağmen hala vücudum kaşınıyor kabarıyor dudaklarım şişiyor gözlerim şişiyor yüzüm değişiyor resmen nasıl bir hastalıktır bu ya iyileşen var mı bu hastalıktan hiç umudum kalmadı artık😢