Baybars1 Zehra-13 sağlık ocağında ki ebeyle görüştüm oda kesersen iyi olur dedi bende doktorla görüşmeden kesme taraftarı değilim o yüzden kesmedim. İnşallah bizde de bi sıkıntı olmaz
Baybars1 Mavisu çok teşekkür ederim yaptığım araştırmalar da sizin söylediğiniz gibi faydalı olduğu yazıyor. Yani herhangi bir kanama ya da ağrılı bir durum da söz konusu değil şuan. O yüzden sıkıntı olmaz heralde.
UraSsmom Baybars1 Oğlum 10 aylıkken 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Şimdi oğlum 15 aylık bebeğim 23 haftalık emziriyorum cnm sıkıntı yok
Bitikmomi Baybars1 oğlum 16,5 aylık 12 haftalık hamileyim doktorum emzirebilirsin sıkıntı yok dedi emzirmeye devam ediyorum
Gizemgnsyagci Baybars1 havalar çok sıcak o yğzden yapabilir veya yeşil meyve sebze yiyorsa siz yiyorsanız da olabilir He şimdiye kadar yemedim olmadı diyebilirsin ama çok seçenek var bence bekle
Baybars1 Gizemgnsyagci yani benimde aklıma geldi ama yeşil renkli yemediğinde de oluyor yani 5 haftalık hamileyim nerdeyse 3 haftadır yeşil yapıyor bazen katı bazen sıvı
Ates_mami Baybars1 devam edebilirsiniz. 19 aylık ve 7 aylık oğlum gebelik boyu emzirdim şuan beraber emziriyorum
neolmusyaani Ates_mami merhabalar bisey sormak istiyorum hani iki bebeği de emzirsek sonuçta ikisinin gelisimine göre süt üretiliyor ya o nasıl oluyor peki süt 1. Bebeğe göre mi uretiliyor 2. Bebeğe göre mi