Med 😂 yoo ağlamaya devam edicek, eline sevdiği oyuncağı tutuşturacaksın. Yanında her zaman bir tane kavanoz maması taşıyacaksın, ağladığında vericeksin. Su içireceksin dikkatini dağıtacaksın. Yeri gelicek kucağında yürüyeceksin.. dönem dönem bunlar, pes edicek sonra da alışacak inşallah