İlk günler çok az süt geldiği için yarım saat bi göğsü yarım saat diğer göğsü veriyordum sütüm artınca sırayla vermeye başladım bi göğsümdeki sütü tamamen bitiriyor. Günde en az 5 çiş demişti doktorumuz, kaka o kadar önemli değilmiş bebekten bebeğe değişkenlik gösterirmiş. 20 günlük oldu günde 8 9 bez değiştirdik şu güne kadar