mucizelerin_annesi Byzb canım kullandım sma aşırı kabirz yapiyo eğer gaz sorunun varsa bebeğin çok gazlı bir bebekse aptamil dene derim benim oğlum bir yaşına yaklaştı hala aptamil kullanıyorum ve çok rahatladı ona başladıktan sonra
Bayezidin_annesi Byzb bizdede yaptı kabızlık 6 7 gunde bir yapiyordu zeytinyagda ise yaramadı mamayı değiştirdim bende
Balkuzucuklarinannesi Kullanmadim cnm aptamil kullaniyirum kabızlığı için zeytin yağı verebilirsin mamanı degstr olmadi
Bebegimm111111 mucizelerin_annesi aksine benimki de aptamilde çok kötü gaz sorunu yaşadı . Sma iyi geldi 😅
Byzb mucizelerin_annesi gaz sorunumuz yok çok şükür ama herşey güzel giderken dünden beri sıkıntısı var
mustafayamaninannesi Doğduğu gündem beri kullanıyorum benimki 3 aylık dr 1 Aydan sonra 3 günde bir yapabilir endişelenme demişti hatta 3 günü doldurmadan yapıyor benimki kabızlık yaşamadık gazımız 1,5 aya kadar oldu ama şimdi oda yok şükür
mucizelerin_annesi Byzb cnm sma mamayi hep kullanıyorsa içine zeytinyağı köy yada her manasına bir kaç damla damlat Gaz sorunu yok ama kabız olduklarında gaz sorunu ortaya cikiyor
Bayezidin_annesi Byzb Bebevitaya başladım düzeldi günlük yapiyor artık ve daha doyurucu Bebelac ta denedim normal sarı kutulu onda da yapıyor kakasini ama doyurucu değil sık acikiyor
Umay123 Her mama her bebeğe iyi gelmiyor. Ben sma da hiç kabızlık sorunu yaşamamıştım. Sen istersen başka dene