Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 45 gündür kuvezde. 2 günde bir fotoğraf atıyorlar. Beslenme aşaması kalmıştı sadece. Bugün fotoğraf attılar bebeği giydirmisler ve hortumu çıkmış. Doktoru aradım ama ulaşamadım. Ne demek oluyor yani cikartacaklr anlamına mı geliyor