Merve50 merhaba o 30-40 günleri arası bebeklerin biraz çılgın olduğu dönem😂 uyur uyanmaz uyanır uyanmaz ağlar susmaz susar ağlamaz vs😬 ama sonrasında kendi düzenine girer, uyku şekli için kesinlikle tek tip uyumaya alıştırmayın ben bütün yöntemleri denemiştim şimdi az da olsa faydasını görüyorum ayakta sallıyorum bebek arabasında uyuyor pat pat yaparak uyuyor gibi. alışkanlık kazanması için küçük daha biraz bu çılgın dönemi bittiğinde farklı uyutma metodlarını denemenizi tavsiye ederim