Bugün 7 ay 11 günlük olduk. Sabah kalkınca emzirip mama veriyorum. Öğlen Ek gıda olarak kabak çorbası, tarhana çorbası, fırında kabak, muz, kefir, armut falan yediriyorum. Sabah kahvaltı gibi hazırlayıp mı yedirmeliyim? Yoksa mamaya mı devam ediyim? Peynir zeytin falan muhtemelen ne zaman yer? Birde şu boğazında kalacak mı? Yutabilecek mi korkusunu nasıl aştınız😉😘