Ozlemm-19 Kızlar bebegim çık huzursuzluğu vardı acile gittik dün idrar tahlilinde lökosit cıktı doktor antibiyotik verdi bunun içim antibiyotik kullanmaya gerek varmı hiç bilgim yok bilen birleri yardımcı oldun lütfen 5 aylık bebeğim
benkullanici07 Ozlemm-19 idrar yolu enfeksiyonu olmuş annesi bunu gecirmenin baska caresi yok malesef 5 aylik bi bebek icin cok gecmis olsun
melike_zynp Ozlemm-19 iki kere bizde böyle damar yolundan antibiyotik aldık 2 aylikken ve 3 buçuk aylikken. Antibiyotik almadan gecmio
aykoz_ Ozlemm-19 tabiki var aynı şekilde geçen hafta sonuçlarımız aynı çıktı ve şiddetli kusuyordu. Antibiyotık serum verdi ve kesildi. Sonra bana da geçti bende serum yedim. Yegenlerime geçti onlar antibiyotık almadı bir haftadır hala kusuyorlar. Şuan çok kötü salgın var
O_mer27 Ozlemm-19 eveg canım bizde aynı durum var fışkırarak kusuyor hiç bişey süt istemiyor mama yapıyorum içmiyor bi gece hastenede kaldık şimdş doktor antibiyotik yazdı kullanmaya başlayacaz
Ozlemm-19 aykoz_ benim kızımda çok kusuyordu ve aşırı huzursuzdu kullanmaya başlayınca ilacındüzeldi biraz
Ozlemm-19 Aguline verdi doktor dün gece hiç uyumadı kızım gaz sancısı cekti antibiyotik ler gaz yaparmı ben ona bağladım