eymeninannesi13 Göğüs uçlarım çok kanadığı için emziremedim mama verdim. 2 aylık oldu artık emmiyor meme ağzına gelince çok ağlıyor eds sistem sipariş verdim tekrar memeyi emer mi döndüren var mı?