Nisa2121 Ben-matilda canım ayı su vermeye gayet müsait. Sorun olmaz. Havalar sıcak Diyarbakır alev gibi yaniyorsa antebi düşünemiyorum. Kışın olsa gerek yokta işte sıvı kaybı oluyor mecbur su vermeliyiz.
Ben-matilda Nisa2121 aynen kuzum ben cok verıyorum hatta biberon alıcam su biberıbu su içmeden meme emmıyor o derece bunaldı çocuk
Nisa2121 benbilmembebembilir yok canım serme ama çarşaf ince pamuklu olsun ki terlemesin. Yastık kullanma.
benbilmembebembilir Nisa2121 aynen ince pamuklu zaten yok yastık da kullanmıyorum ama yatak odamız Güney cephe aşırı sıcak oluyor 😥 hiç uyanmayan bebeğim sürekli uyanır oldu sıcaklar yüzünden sanırım
Nisa2121 Ben-matilda Bizimkisi daha kötü çok küçük mafoldu. Bide bebiş erkekse ekstra erkek çocukları hiç sıcağa gelemiyormus. Kızım temmuzun ortasiydi pek sıkıntı olmadı. Ama oğlum vücudu sıcaktan isirik oldu.
Guzelkizimbenim benbilmembebembilir cam açmıyorsunuz klima yok serinletici hiçbirşey yok havalemi gecirticeksiniz çocuğa
afraninannesii benbilmembebembilir öyle olabilir. Kızım normalde sabahları dolu dolu bezi olurdu. Son bir haftadır neredeyse çiş yok. Ama su gibi terliyor ve bu şekilde atıyor. Doyduğunu düşünüyorsanız sorun olduğunu sanmıyorum
benbilmembebembilir afraninannesii sık sık emziriyorum susuyordur diye. Hıçkırıyor fazla sütü de baya çıkarıyor göbüşü de tombik 🙄 doyuyordur bence
Elay30 benbilmembebembilir bebeğim 5,5 aylık o kadar terliyorki gece boyu bezi kupkuru.az önce annesütüdoktoru nun tamda bu konuyla alakalı paylaşımına rastladım. İnceleyin isterseniz rahatlar içiniz