Yardım edin lütfen gece saat başı bazen iki saatte bir ağlıyor bebeğim neden oluyor anlamıyorum emziriyorum her ağladığı da sütun yok diyicem ondan böyle ama maşallah sabah bezi dolu oluyor su veriyorum yok emziriyorum da susmuyor bazen bir gece kalkıp ağlıyor inliyomus gibi sesler çıkarıp tekrar uyuyor gündüz böyle birşey yok