Herkese günaydın . Bebeğim 9 ay 3 günlük bir ay kadar önce uyku düzeni olan gece en fazla üç ya da dört defa kalkan sallanmayan bir bebekti . Ama artık her onbeş dakikada abartısız kalkıyor ve ben artık bittim . Cok mutsuzum . O kadar negatifim ki sabahları bir ton dayak yemişim gibi oluyor geceleri sürekli emmek için aglıyor ve bırakınca cıldırıyor sallanmadan asla uyumuyor ve sallanmayı da bırakamıyosn hemen gözler kocaman oluyor . Ben ne yapacağım bana öneriniz var mı ? Aynısını yaşayıp aşan kişiler varsa desteklerinizi bekliyorum . Cok kötü durumdayım 😒😦