Mehtap42 3 bucuk aylığız hala aynı,
İki hafta öncesine kadar kucağımda uyuyodu geceleri bende oturarak uyuyordum, şimdi yatacağı zaman emziriyorum yatağa yatırıyorum uyanınca yanına yatıp yatarak devam ediyorum bikaç dakika sonra uyuyo birazcık uyku düzeni oluşmaya başladı tabi bikaç ay geçince kendi kendine uyuması için çalışacağım şuan en azından bende uykumu alıp gündüzleri daha verimli oluyorum