Merveliya1 tabii ki
Malzemeler
125 gram tereyağı
125 gram bitter çikolata (Ben birazını sütlü kullandım)
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağından bir parmak eksik un
1 paket vanilya
Vişne
Fındık (İri parçalı)
damla çikolata ya da çikolata parçaları
Hazırlanışı
İlk önce çikolatamız soğuyacağı için onu hazırlayalım. Tereyağımızı ve çikolatamızı homojen kıvam alacak şekilde eritip karıştıralım. Dikkat edelim yanmasın.
Çikolatamızı soğumaya bırakalım.
Çikolatamız soğuyunca yumurta ve şekeri krema kıvamına gelecek şekilde çırpalım.
Üzerine çikolatamızı ekleyip çırpalım. En son un ve vanilyamızı ekleyip güzelce karıştırınca içerisine fındık parçalarımızı ekleyip karıştıralım.
Küçük borcamınıza yağlı kağıdımızı serelim ve harcımızı dökelim.
Üzerine vişnelerimizi, fındık parçalarımızı ve damla çikolata ekleyerek 170 derece fırında pişirelim.
İçinin ıslak kalmasını istiyorsanız 30-35 dk yeterli (Fırından fırına değişeceği için kontrollü pişirelim)