Semakaya5858 Merhaba arkadaşlar dün gece sezeryan oldum bebeğim emiyor fakat sütüm çok az mama da veriyorum azar azar sütümün artması için neler yapabilirim
Cgdmltr93 Semakaya5858 Bool bol emzirmek ve boll su… Her 2 saatte bir gece gündüz en az yarım saat emzirmelisin..her emzirme de de 2 bardak su içmelisin
Nur8890 Semakaya5858 öncelikle hayırlı olsun ama sütünüz ilk zamanlar az gelicek sonra düzene giriyor 2 saatte bir emzirin sağma makineshle sağın dusa girin göğüslerinize masaj yapın uyuyun ve bol su için 3-5 güne sütünüz değişecektir
Nur8890 Semakaya5858 mama verin cünkü illaki süt az geldiği için yenidoğan bebek sarılık oluyo mama bunu en aza düşürüyo haiff atlatmasını sağlıyo