Egehan123 merhaba, bebeğinizin artık uyku düzeni oturmaya başlıyor. Birde atak haftalarını takip edebilirsiniz. Bazı bebekler büyüme atağı zamanı ya çok uyur yada hiç uyumazlar, iştahları kesilebilir. Başka bir problem olacağını düşünmüyorum. Zira büyüme hormonu en çok uykudayken salgılanıyor 😊