Zynpberen Sakin ol. Sen çok çok iyi bir annesin. Öncelikle bunu kabullen bence. Bebeğin henüz çok küçük birbirinize alışmaya çalışıyorsunuz. İlk zamanlar tedirginlik ve acaba düşünceleri olması çok normal. 3-5 çocuğu olan insanlar bile yeri geliyor acemilik yaşıyor. İnan bana çok normal. Karşında küçük bir insan var derdini sıkıntısını sadece ağlayarak dile getiebiliyor. Düşünsene sen bi sıkıntın olduğu zamanda bunu konuşurak ağlayarak mimiklerini kullanarak ve daha bir çok şekilde ifade etme imkanın var ama onun tek iletişim yolu ağlamak. O yüzden öncelikle ağladığı zamanlarda panik yapıp kendini suçlamayı bırakmalısın. Bebek bu tabi ki ağlayacak. Kaldı ki sen onun için o kadar çok önemlisin ki. Bebekler doğdukları ilk 3 ay hala kendilerini anne karnında sanarlar. Onun sadece sana ihtiyacı var. Kokunu almana, kafasını göğsüne koyup kalp sesini duymaya ihtiyacı var. Sen kendini ne kdar çok gerip, stres yaparsan o o kadar huysuzlanacaktır. Çünkü senin stresini gerginliğini hepsini hissediyor. Sen kendini ne kadar salarsan rahat bırakırsan işler o kadar yolunda gider. İnsan hata yapmayım diye diken üstünde durdukça daha çok hata yapar. Sakin ol ve gevşe. Bebeğini kucağına al ve sarıl, öp, kokla. Bırak kucağa alışsın belli bi zamandan sonra istesende kucağında taşıyamacaksın sen istesen o durmak istemeyecek. O yüzden sadece anı yaşa, tadını çıkar bu günlere geri dönemeyeksin. Mutlu anne mutlu bebek 🌸 Bu arada gaz ilacından sonra emzirmene gerek yok ben önce emzirip sonra ilacını veriyordum hiç birşey olmuyordu 🌸