Kızlar ya. Bebeğim 1 yaşında her ne kadar güzel bi görüntü olsada …
bebeğim herkesin kucagına gitmek istiyor tanımadıgı yolda gördüğü biri sevmeye çalışırken hemen kucagına gitmek istiyor heyecanlanıyor seviyor gülüyor çok cana yakın güleç bir bebegm var bu halleri normlmi yoksa ilerleyen günlerde bu konuda onu eğitmeliymiyim dış insanalra mesafe acısından,,