Deletedmom78654 40 ım çıkınca spiral taktırmaya gitmiştim doktor yumurtalıkların normal çalışıyor önlem almaZsan hemen kalırsın demişti . Bir süresi yok yani. İstemiyorsanız tedbirli olun hep