Kızlar kızım 2 aylık doğdu doğalı ağlıyor gazını sürekli çıkarıyorum gaz problemi yaşadığını düşünmüyorum kendide çok rahat çıkarıyor sarılık olmuştu doğduğunda mama aldık güzel güzel hem beni emiyor hemde mama yiyordu sütüm yetmediğinde sütüm çok yok gece olunca göğsüm iyice çekiliyor mamayı 10 gündür bıraktı asla kabul etmiyor bebelac gold ve aptamil içti şimdi ikisinide kabul etmiyor gece açlıktan sabaha kadar uyumuyor sürekli ağlıyor asla emzik kabul etmezdi aç olduğu için emiyor karnı tok olurdu mama içtiğinde almazdı şimdi aç emziği okadar iştahlı cekiyorki emziriyorum sürekli ama göğsümü de kabul etmiyor gece olunca gündüz sıkıntı yok gece 5 saat aralıksız ağlıyor