İyi geceler hanımlar affınıza sigirak birşey sormak istiyorum 48 gün önce normel doğum yaptım ama hala akan sarımsi birşey ve iğrenç kokusu var yaşayan var mı ne zaman geçer veya doktora mi gitmem lazım yaşıyan varda yardımcı olabilir mi rica etsem 🙏🥴