Kızım bi haftaya yakındır kaskatı kesiliyo sancı tutunca dümdüz yapıyo ayaklarını ve kızarıp ağlıyo doktorada götürdüm sadece idrar tahlili yapıp normal bi muayene yaptı bişi demedi ama gece yaptırmamaya basladı bebeğim ne bu acaba gaz sancısı desem bu zmana kadar bile böyle yapmamiştı hiç gazı bitmek üzereydi neyin nesi bu