Merhaba hanimlar biraz uzun olabilir benim enistemler kardesleriyle ortak is yapiyor firinlari var firin en kucuk kardeslerinin üstüne sebebini bilmiyorum ama hic bi is yapmaz zaten anlamazda bos durup tum parayi yiyen tiplerden gecen hafta covid oldular esiyle beraber bütün yük enişteme kaldi enistem abisi ve kardesine asiri duskun ama karsiliksiz onlar oyle degil neyse birsuru olaylari var.. enistemde gecen sene kalp krizi geçirmişti hala etkileri duruyor onda da covid belirtileri var ama test yaparsa firina bakacak kimse yok bu yuzden yapmiyor bugun agzindan burnundan kanlar gelmis acile gitmisler zorla orda test yapmışlar yarin sonucu cikacak ciksa bile illa ise gidicem demis insanlari da düşünmüyor ben simdi nereye sikayet edebilirim etsem bile kardesi de ceza alirmi ? Bilginiz varsa yazarmisiniz?