Kızlar oğlum 2 aylık. Her gece uyumadan önce telefonun flaşını açıyorum yanıma koyup tavana yansıtıyorum. Gölge oyunu yapiyorum ellerimle bir süre izliyor oynuyor gülüyor. Bu gece de yapiyorduk. Ben tavana bakihor sanıyordum. Yüzüne bi baktım telefonun flashına bakiyor. Çok yakın değild. 30 40 cm mesafe vardı. Sizce gözlerine zarar vermiş midir?? Çok korktum ya napacağımı bilemedim. Hemen kapattım zaten. Maksimum 10 saniye bakmıştır.