Solyanim09 Kızlar selam. Gündüz yemek yapılmıyor sıcaktan diye akşamdan yapayım dedim. Piseli 2 3 saat oluyor ama hala çok sıcak. Öylece dolaba konur mu bilemedim. Evim de aşırı sıcak sabaha bozulur diye de korktum napcam ben 🥲
Kubrakayra Solyanim09 2-3 saat geçerse sıcaklığı çıkmış olur zaten. Yemeklerin hafif ısıda olup dolaba konulması daha sağlıklı diye okumuştum. Ne kadar doğru bilmiyorum
ayseyilmaz6161 Solyanim09 ılıdıysa biraz koy canım. O ilk sıcaklığı gittikten sonra ben bazdn koyuyprum ama çok sıcaksa koyma. Bozulur
Deletedmom_29 Solyanim09 buzdolabını bozabilirsiniz bu şekilde. Ben böyle durumda tencereyi buzlu soğuk bir suyun içine oturtuyorum sıcağını atıyor