Merhaba sevgili anneler. 18 aylık bir oğlum var. Doğduğundan bu yana hep prima premium care bezini kullandık.iki haftadır bezden inanılmaz rahatsız. Bu süreçte antibiyotik kullandık. Kulağın daki problem den dolayı. Alerji oldu. İkisi birleşince oğlumun kaşık kısımlarında ciddi kızarıklık ve pişik oldu. Doktora götürdüm. Sudo crem,mustella ve hameten aldık. Hiç biri geçirmedi ve hala devam ediyor. Siz yaşadınız mı ve nasıl çözüm buldunuz paylaşır misiniz lütfen