Merhaba yardımcı olursanız sevinirim bebeğim 4 ay 6 günlük biberona alıştı şuan yeni yeni emmeye başlıyor beni ama memeden de çok hızlı süt gelmeyince ağlıyor hemen bırakıyor bende eds sistemi ile emzirmek istiyorum tamamen alışsın mememe diye bu şekilde emziren ler varmı varsada kaç numaralı eds sondası kullanmam lazım