KUBRADURMUS Sağlık problemlerim sebebiyle emzirmeyi bırakmak zorunda kaldım. Mamaya geçiş yaptık. Bebeğim 6 aylık. Ama mamada sonra iki gözü şişti. Sonra indi. Ancak bir gözünde hafif şişlik var. Mamada olabilir mi
KUBRADURMUS Ne yapmam lazım. keçi sütlü denedim. Olmadı. Şişti. Sonra bebelac. Biraz daha iyi oldu. Humana da ise sağ gözde hafif şişlik kaldı.