Bende öyleyim. Benim bebeğim de beş aylık olacak neredeyse ama doğduğundan beri iç huzurum kalmadı sanki. Eskiden dingin bir ruh halim vardı şimdi sürekli bebeğimin iyiliğini sağlığını rahatını düşünmekten huzursuz oluyorum, mutsuz hissediyorum. Bir yandan da en güzel zamanlarının tadını çıkaramadıgimi düşünüp ona da ayrı üzülüyorum..