BabyMom35 Kızım 22 aylık. Pandemiden dolayı bu zamana kadar çok fazla dışarı çıkmadık. Fakat şimdi biraz biraz gezmelere gidiyoruz. Ama arabada Midesi bulanıyor. Hatta iki kez kustu. Bunu geçirmenin, engellemenin bir çözümü var mı?
Sevos BabyMom35 çok basit bir yöntemi var bana dua edersin inan yiğenimdede vardı geçti hemen anında hemde
OgretmenimKukla Deletedmom896 Bir yerde hata yapıyorum galiba. O bant herkeste işe yarıyor. Bizde yaramadı. Pamukla kapatıp üstüne bant bile yaptım. Şekilli şekilli yarabandı da aldım. Bir sıkıntı var bir yerde de çözemedim 😊🤦♀️😄 Yoksa çok değerli bir bilgi çünkü herkes geçti kurtuldum diyor.
Deletedmom4444 Deletedmom896 Deniyecegim mutlaka 3 bebeside kusan anne dramı 😂Kaynanamada diyim yapsin bari
Deletedmom896 Deletedmom4444 Sen beni görecektin içim çıkıyordu ta ki şifacı bi teyze ile denk geldim Urla da 4 sene önce Allah razı olsun ondan
Deletedmom896 OgretmenimKukla İnşallah faydası olur burdan birine de söylemiştim hayır duasını almıştım😁