14 ay oğlum. Uyuyor sorun yok. Ben yatıyorum ve tam uykuya dalma sırasındayken ben, uyanıyor. Ama çığlık çığlığa. Ve abartmıyorum. Doğduğundan beri böyle. Normalini yaşamamız bir elin parmaklarını geçmez. Artık yeter diyorum yani. Ne zaman biter çilem. Tamam uyumayalım ama ağlama, ağlayarak uyandırma. Sadece yalnız olmadığımı bilmek için açtım bu postu. Sizde de var mı aynı sorunlar? Sakinliğinizi nasıl koruyorsunuz? (Yalnızım ve yardım edecek kimsem yok)