İyi geceler herkese.19 aylık kızımın 3-4 gündür parmaklarında soyulmalar oluyordu
bugün gittik çocuk acile,kan tahlili temiz çıktı.Doktor alerjik olabilir,egzama olabilir veya Kawasaki hastalığı olabilir dedi.O hastalıktada bu şekilde parmaklarda soyulama olabiliyormuş.Ates belirtisi varmış Bizdede yok başka birşey şükür.Ama yinede tıp fakültesi ne gidin mutlaka kalbi için ultrasona gitmesi gerekir dedi.Bence yok ama yinede içimiz rahat olsun dedi.Ben normal olarak tedirgin oldum.Acaba duyan yaşayan varmı bu hastalığı.basil başladı nasıl belirti verdi😔