Merhaba sevgili anneler.4 aylık olduk diş çıkarma dönemimiz başladı herşeyi ısırmaya çalışıyor salyalar çeşme gibi akıyor ve sakin uslu çocuğum devamlı bir huysuzluk huzursuzluk halinde.Diş etlerini rahatlatan,sağlıklı malzemeden ve tutuşu kolay olan diş kaşıyıcı önerileriniz var mı nelere dikkat etmek lazım hangi tür olanlarından almak lazım diş kaşıyıcı olarak?