Bekircan5872 12 günlük bebeğim ıshal oldu ne yapabilirim lütfen yardımcı olun tecrübeli annelerden destek istiyorum
busemevsim Benimde kızım ishal doktorum bol bol emzirmemi önerdi su kaybı olmaması için ama en kısa sürede bir doktora görünmelisiniz geçmiş olsun
Pamuk00 1ay 24 günlük bebeğim var 3 gün ishalden hastanede yattık ishal önemli yarın doktora götür bence 🙄 ishali düzelmeden bırakmam demişti doktor 🙄
Fourleafclover21 Yenidoğan bebekler zaten sıvı kaka yapmıyor mu 🧐 benimkide hep sıvı sarı içinde az bi parçacık oluyor ben mi yanlış biliyorum
elffaltn Benim kızımda 1 aylik 3 4 gunde bi kaka yapiyo ama oyle boyle degil belinden cikacak kadar ve cıvık bi sekilde. Carsamba gunu doktor kontrolumuz merak ediyorum neden acaba bilen var mi