Alin6272 Kızlar 1 ay 20 gün önce sezeyan oldum şuan elimi oraya koyunca yada hareket edince cidi agrıyor doktorumda bayram izninde gidemedim bilgisi olan varmı
Pantikatak Ben geçen bu mesele için doktorumu aradığımda iç dikişler daha henüz iyileşme aşamasında olduğu için üç ay böyle olacağını söyledi
durucinar İç dikişlerin en geç iyileşen yer canım sonuçta 7kat kesiliyoruz 🤪 benim 4 aylık olana kadar ağrım oldu ki doğum yaptığım gibi ayaklanma rağmen gözümden yaş gelir eşine ağrıyordu