Kubrayyllmz sıcaklardan demeyin dogudugundada öyleydi şimdi tabi daha çok arttı terleyincede çok kötü kokuyor saçları hep yaglı gibi gözüküyor sürekli yıkıyorum yine fayda yok saçları çok dökülüyor ama uzun baya kızımın saçları ne yapmam gerek?
endoplazmikretikulumiste Kubrayyllmz emerken çok terlerler normaldir beslenirken filan . Mevsimden olur birde oda sıcaklığı, bir başka ihtimal daha kalp rahatsızlığından ötür olur diye okudum detayını araştırmamıştım bilemiyorum
Kubrayyllmz endoplazmikretikulumiste d vitamini eksikliginden olur diyede duymuştum meme emmiyor mam içerekn rahat yani