mikostatin diye damla kullandim 3 gunde gecirdi karbonatli su sakın sürme diye uyardı doktorumuz cani çok yanar yara bile açılabilir demisti ben bebeğime vermedim . Emziriyorsaniz emzirme öncesi ve sonrası göğsunuzu karbonatli su ile silin . Mama kullaniyorsqniz biberonu kaynamis suyun içine koyup biraz da karbonat döküp bekletin ve her beslenmeden sonra 1 cay kaşığı su verin ozellikle mama veriyorsaniz. Bu sekilde çok çabuk geçti yutkunamiyordu bebeğim o derece de kötüydü çok geçmiş olsun