OgretmenimKukla Oğlum 25 aylık. Kısa mesafede bile araba tutuyor. Annemle aramız yarım saat bazen 45 dkyı buluyor. Arabaya binmeye korkuyorum artık. Gerilmelerim günler öncesinden başlıyor. Her şeyi denedim ama fayda etmedi. Göbeğe bant sanki iyi geliyordu. Artık o da etki etmiyor. Kendi gerilmemi geçtim, çocuk çok kötü oluyor. Onu öyle görmek beni çok üzüyor. Anneme gelmiştik. Şimdi de nasıl geri gideceğiz diye telaşlanıyorum. 🤦♀️ Inşallah geçer diye dua ediyorum. Allah beterinden korusun, sağlık versin her daim 🌻
614408eoa OgretmenimKukla doktornza danısarak metrabit kullanabilirsniz bnm kızımıda tutuyo ilac icince sorn yok
Laden OgretmenimKukla benim kızımıda tutuyor. 10 gün sonra yazlığa gideceğiz. 3 saat sürüyor şimdiden sıkıntısı bastı. Kaç kez kusacak bakalım
DaisyMom OgretmenimKukla insAllah çozum bulursunuz.Benim annemide araba tutardi.Kucukken benide tutuyordu hatta hatirliyorum o zamanlar 6,7 yaslarindaydim annem hap verirdi araba tutmamasi icin boyle bulgur tanesinden biraz buyuk olurdu hap.O bana çok iyi gelirdi.Simdi 24 yasindayim arabadan nefret ediyorum hala kusasim geliyor karda bile cam açik giderim yuzume yuzume vursun isterim ruzgar.Hele uzun yolculuk bana zulüm ustume basimi batirdigimi bilirim.Bende arabayla bir yere giderken mide bulantisi hapi kullaniyorum arada.Gecen varmi bilmiyorum ama benim kucuklugumden beri hic gecmedi.Acaba doktora sorsaniz hani vitamin dozu az bi ilac verse.
OgretmenimKukla Black_ Neden olur diye araştırmadığım kaynak kalmadı. Olur da arabaya binmek zorunda kalırız diye çok korkuyorum. Gezmek, tatil vs. şöyle dursun 🙄
hberfin OgretmenimKukla ayy ben cavap yazım 😂😂benide çok tutardı sonra büyüdüm öyle böyle 😂😂 halen azda olsa var
OgretmenimKukla eymenzeynep Kaç yaşında geçti acaba? Çok soru soruyorum ama kusura bakmayın. Bir de sürekli arabaya mı bindiniz ? Alışkanlık mı kazanınca geçiyor acaba? Çünkü birkaç kişiden de duydum büyüyünce geçtiğini de.
eymenzeynep OgretmenimKukla ne zaman geçti inanın hatırlamıyorum zaten çok arabaya binen biri değildim. Okula falan hep yürüyerek giderdim. Sadece liseye giderken dolmuş ile gidiyordum hiç kusma problemi yaşamadım muhtemelen o dönemlerde geçmişti
OgretmenimKukla Black_ Göbeğe bant, ev yapımı elma sirkesi, haşlanmış kuru fasülye, ön koltuk, gece yolculuğu bunlar denediğim şeyler. Belki size işe yarar. Kulak arkasına bant diyen de olmuştu ama oğlum çok huylu. Hayatta izin vermez 😂
Gizem_uraz21 614408eoa ay canım bende 2 saat yolculuk yaptım ilk defa giderken ve gelirken kabustu şimdi 2. Bir yolculuk yapicam 8 saat gece cikicaz ama yine endişeli yim araba tutuyor metmapid aldım inşallah ise yarar
OgretmenimKukla Laden Ben korkudan tatil planı falan yapamıyorum. 😔🙄 Hayalde kalıyor. Yarım saatlik yolda ne hale geliyor. Yolu da seyrettiriyorum. Ne duyduysam yapıyorum. Fayda etmiyor hiçbiri. O hali gözümün önünden gitmiyor. 😔 Ne kadar zor ya çocuklar açısından. Daha ufacıklar 😔 Inşallah uyur, uyandığında gelmiş olursunuz 💕
Laden OgretmenimKukla bu sefer gündüz gitmeye niyetlendik belki yolu izlerde kusmaz diye ama geçen gün yarım saatlik yolda iki kez kustu. Şu göbeğe bant olayını deneyeceğim inşallah faydası olur. İnşallah sizde sorun yaşamadan evinize dönersiniz🙏🏻🥰
eymenzeynep OgretmenimKukla inşallah 🤲 ama şunu söylemem gerekirse benim midem hala hassastır belirli günler ortada sebep yokken deli gibi bulanır çıkarmadan rahatlayamam. Dönen şeylere salıncağa vapur vb şeylere aslaa binemem
mom1236 OgretmenimKukla yani şöyle söyleyeyim çarşıya gidiyorum mesela 20 dk onda bile bazen tutuyor araba, hele ki uzun yolda direk uyumaya çalışırdım önceden, sigara içen biriyim ama yolculukta ağzıma sürmem iyice kötü oluyorum. 1 saatlik yola köye giderdim yine bulanırdı, çok berbat bişey. Herhangi birşey de işe yaramıyor ne yaparsam yapayım
OgretmenimKukla Nickymartin Kontrol sizde olmalı demekki. Bana da anne olarak çok kontrolcü müsünüz diye sormuştu birisi. Ilgisi var mı acaba 🤔😊 Bilinç altı temizliği vs. gerekiyor demişti 😂