Bademmmmmm yok götürrr hiç bişi olmaz özel de bi kaç cm eksik ölçtü çift bez tak bi ay sonra gel dedi ben ağlamaya başladım o psikoloji ile yarım saat sonra devlete götürdük başhekim yardımcısı ölçtü muayenesini yaptı normal çıktı ben hatta gene de içim rahat etmedi çift bez taktım yine de evham ettim