Bebeğim bugün bir aylık oldu ilk hafta anne sütü aldı ama sonra sarılık çıkınca mama+meme olarak devam ediyoruz mama olarak hipp combiotic kullanıyorum şuan ama sanırım oda kabız yapıyor kakasını iki günde bir ve zorlanarak yapıyor yaparken çok ağlıyor ancak biz altını açıp yardım ederek yaptırıyoruz kabız yapmayan mama olarak ne önerirsiniz çevremdekiler aptamil ya da sma öneriyor omlarında çeşitleri var acemi anne olarak yardım istiyorum aylık kontrolünde doktora da danışıcam doktor mamayı kes anne sütüyle devam etsin demişti ama sütümde çok gelmiyor eskisi gibi doyurmuyorda napmam lazım