iyikianneyim61 kizim 19 ayina giricek asiri bagimli emzigine 15 aylikken memeden kestikten sonra daha fazla yoğunlaştı emzige ben yavaştan biraktirmak istiyorum artik nasil bıraktirabilirim onsuz uyumuyor gun icindede hep emziğini almak istiyor..
prenses_annesii2603 iyikianneyim61 Emziğin ucunu kesip ver yada sirkeye felan batır her isteidignde öyle ver canım almaz artık
Prensannesiyimm iyikianneyim61 Üçünü kesip ver canım belli bir süre sonra bırakır ortalıktan kaldır biraz ağlar arar ama unutur sonra
TheLatte iyikianneyim61 benim oğlumda uyurken bağimliydi resmen . Asla uykuya dalamiyodu . 22 ayina kadar emdi . En son aldiğim emzigi parcalamis disleriyle ucunu komple koparmis . Bende annecim artik emziğin yok ucunu koparmissin alamayizda suan dedim 1 2 gün uyurken zor oldu ama alisti . 1 ay olcak hemen hemen birakali . Yani sizde bu sekilde deneyebilirsiniz .
TheLatte iyikianneyim61 alisiyolar ya merak etme oğlumda çok seviyodu çok sükür unuttu . Gündüzleri hiç ortada tutma emziğini gormesin .