Mirayse değil mi ☺️☺️Ben de heyecanlanmam diye biliyorum kendimi . Tabi özgüvenim tavan o kadar iyi hazırlanmışım ki sınava , ilk oturumda Türkçe çözerken 10 soru falan geçti elime baktım titriyor ve ben farkında değilim 😂😂o zaman kendime gülmüştüm . Farkında olmadan heyecanlanıyor ve geriliyoruz 💙geçmesine sevindim