İnanmayın Allah aşkına ne kadar sevap emzirmek. 2 yaşa kadar emzirin ya millet sütü olsun diye dua eder. Olan sütü emzirmeyin diyorlar. Hiç alakası yok. Hem sizi emer, ek gıda da yer. Hadi kaynananız neyse de kaynataya noluyor anlamıyorum yaa💆♀️ Ayıp denen birşey var kaynatanın dilinde ne işi var sizin sütünüzün 🙇♀️