Kiziminannesyim Sadwcw sag gohusumden sut geldi acaba emzirsem cogalirim beslak damla aldik bebegim 3 aylik gecmi kaldim
Ervaveannesi Hayır geç kalmak diye birşey yok ne kadar uğraşırsan o kadar artar süt ben ilk ayımda çok fazla rağmen 1 buçuk aydan sonra sütüm attı uğraş çok emzir zamanla daha da çoğalacak
Gizemgnsyagci Kiziminannesyim geç kalmadın 1 yaş sonrası bile kullanan var damlayı sık sık emzir kuru dut kaynat iç e bebekte promalt içecek var ondan al iç ve tahin helvası şekerli şeyler tüket şerbet gibi