Aselllecre Bebeğim 1 Aylık bazen çok hızlı nefes alıp veriyor karnı öyle bir şişip iniyorki korkuyorum bunu yaşayan varmı
Adababy Aselllecre bizimkide öyleydi doktora sorduğumda daha kontrol edemiyolar demeşti normal demişti