4 buçuk aylık oğlum var hala gazdan kıvranarak uyanıyor. Gece kaç kere uyanıyoruz bilmiyorum. Alerji testi yapıldı birşey çıkmadı. Damlalar bir işe yaramıyor hatta san simplex aldım en son denemek için o daha da fena yaptı hemen bıraktım. Yediklerime de çok dikkat ediyorum. Ne yapacağımı şaşırdım. Ne zaman bitecek 😞