Daha öncede yazmıştım oturdugum ev rutubetli diye baska eve tasındım o kadar pişmanım ki ne evi ne mahalleyi hiçbişeyi sevemedim içime sindiremedim. Sımdı eski apartmanımda baska daire bosalacakmış oraya geçmek istiyorum 😔 bu evde 1 yıllık kira sözleşmesi varya o sıkıntı olurmu? Napmak lazım. Siz olsanız tasınır mydınız hiç sevemedim burayı