Mcan benim bebeğimde 9 ay 4 günlük.1,5 aylıktan beri çoklu besin alerjisi ve atopik dermatit ten dolayı diyetteyiz.7 aylıkken smilac alerjik mamaya başladık.ilk 2 gün mamasına ara ara pekmez damlattim.sorun yaşamadık Allah a şükür.mamadan sonra kendini toparladı.geri kalmıştı ayına göre.simdi alerjileri mız devam ediyor azalma yok maalesef.sabirla bekliyorum kuzumun iyileşmesini.sizinki kaç kg