basaktpe12 Şuan 2buçuk aylık kızım emziriyorum maskeyle emziriyorum nolur nolmaz diye. Eşim pozitif çünkü, ama o ağır semptomları geçirdi. Ayrı odalarda zaman geçiriyoruz. Ben sütten geçtiğini hiç duymadım aksine koruduğunu okudum çokça. Bol bool emzirin dediler hatta. Biz ilk doz aşımızı da olmuştuk, 1,5 yıldır koruduk kendimizi geldi eşimi buldu bu pis virüs ya. :(